Wednesday, June 30, 2010

Daya Tarikan SS501 !!


Tahniah SS501 kerana telah bejaya mencairkan hati: nazleen, nina & una! hahaha
Ketiga-tiga org ni mrupakan 'anti-korea' sblum mereka sukakan SS501... XD

Kejadian Yg Mnyebabkan Una Suka SS501

Hari: Selasa
Tarikh: 29/6/2010
Tempat kejadian: rumah
Masa: 7.55 pm

Aku tgh mandi..
Lps tu, una ketuk pintu bilik air..dia dok terjerit-jerit: "kakak! kakak! double s! cpat kluaq!"
"awat ngn depa?!"
"depa dok nyanyi kt tv! 303! cpat laa!"
Tggu apa lg..aku cpt2 pkai bju tp seluar xpkai! [pkai tuala ja..:p]
Aku lari p kt ruang tamu.. kt tv tgh tunjuk mv Love Ya: part yg jung min nyanyi
Aku pun ikut nyanyi sama~
Lps tu tiba2 ja berita korea start! aku pun mngamuk laa! huh!

Dlm bilik pulak..
Lps smbahyang aku terdengar una nyanyi.. "baby let me love ya, love ya, love ya.."
hahaha.. aku tanya la dia awat nyanyi lagu tu.. suka ka..
tp dia x mngaku.. aku pun biaq ja..
aku ambik fon aku, n psang lgu Love Ya..
At last.. una mngaku jgak yg dia suka lgu tu n SS501 !

*The End*

No comments:

Post a Comment