Monday, January 3, 2011

The Start of a New Year

Happy new year~ Woohoo! (I think it's too late to wish happy new year and I think I should wish Gong Xi Fa Cai~...hahaha..)


New year, new class, new teachers, new classmates[not all of them] and lots of other things that change. *sigh*~


Okay, I am getting busier than usual with my timetable! Now I want to complain in this blog.





Ahad- blk skolah 6.30ptg: kokurikulum ngn praktis Taekwondo! T_T


pkui 8mlm pulak ada tuisyen, blk pkui 9.30!..oh.my.god. aku nk kna siapkan homework kat skolah if possible sbb xmau tdoq lmbat.




Isnin- blk lmbat skit sbb ada kls KC. xksah sgt psai ni. [tp slalunya hari ni jgak lah homework nk byk pun]


Rabu- tuisyen lagi.. sains.. aku pling meluat tuisyen yg ni sbb byk sgt students amik subjek ni..hisy.. klu lmbat ja duk blkang =_=





************************************************************************************





Hari ni Sabtu. Tp kna p skolah sbb nk gnti utk cuti raya cina. Huh~

Khamis hari tu kna cucuk HPV! Lg 5minit nk kna p dewan, baru ckgu hbaq yg smua form 2 nk kna cucuk HPV! Aku rasa mcm.. tah laa.. "What the hell??" "Ya Allah.." smua bnda dah terkluaq dari mulut aku.. LOL~ [mcm bangang gi klu aku ingat blk pa yg aku ckp XD]

**I am too lazy to write until the end what I want to say~ Yeah.. Park Jung Min, fighting! **

No comments:

Post a Comment